تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس و صدور قرار تامین کیفری متناسب خبر داد.

 حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: با توجه به مراجعت دیروقت یک نوجوان به منزل و با تذکر والدین، اقدام به خودزنی نموده که از ناحیه صورت دچار جراحت می‌شود که با تماس خانواده، عوامل اورژانس سریعاً در محل حاضر می‌شوند.
 
وی افزود: بیمار در حین اقدامات پزشکی و اعزام به مراکز درمانی به دلیل حفظ حالت پرخاش با عوامل اورژانس درگیر و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
 
این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: به منظور پیشگیری از اقدامات بعدی این بیمار و کنترل شرایط، عوامل انتظامی در محل حاضر شده و با توجه به صدمات وارده به عوامل اورژانس هماهنگی لازم با مقام قضایی صورت گرفته و برای این متهم پرونده قضایی تشکیل شد.
 
حجت الاسلام تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت، شرایط سنی و روحی و به منظور پیگیری اقدامات درمانی؛ این متهم با قرار تامین کفالت تحویل خانواده و عوامل اورژانس اجتماعی شد و به طور قطع دستگاه قضایی با اینگونه اقدامات برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.